چند وقت پیش یکی از بچه ها می گفت : تا حالا غیر از خودت کسی تو وبلاگ مطلب گذاشته ؟ یادم اومد که یک ۲ ماهیه که فقط خودم دارم وبلاگ رو می نویسم . نظر شما درباره این که وبلاگ رو ببندیم چیه ؟! لطفا در بخش نظرات نظر بگذارید تا ما هم تکلیفمون معلوم بشه .

اما برای این پست یک مطلب جالب دارم . نابغه ها بشتابید !

ماوس را روي مربع قرمز نگه داشته و آن را حركت دهيد.

سعي كنيد مربع قرمز رنگ با ديواره و مربع/مستطيل هاي آبي رنگ برخورد نكند.

اگر بتوانيد بيشتر از 18 ثانيه از برخورد جلوگيري كنيد، شما يك نابغه هستيد!

گفته شده خلبانان نيروي هوايي آمريكا تا 2 دقيقه مي توانند به بازي ادامه بدهند.

برای اینکه بفهمید آیا نابغه هستید یا نه اینجا کلیک کنید.