جلسه آخر دینامیک با دکتر سلطانی
جلسه آخر کلاس دینامیک هم همین امروز ( شنبه ) تمام شد . چند تا عکس یادگاری گرفتیم که یکی شون رو می گذارم روی وبلاگ . چند تای دیگه رو هم اگه بقیه بچه ها موافق بودند می گذاریم خبر از خودشون . برای دانلود عکس در اندازه اصلی روی لینک زیر کلیک کنید .

+ نوشته شده در یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ ساعت 0:28 توسط محمدرضا خادمی
|